Nasse-snuvan.

Efter ca 40 timmars sjukdom börjar jag bli friskare igen *ta-i-trä*. Jag tror nästan att jag tvingat mig själv att bli frisk, mind over matter?

Ikväll är det VFUinfo i Karlskoga, dock känner jag att jag inte är SÅ frisk att jag vågar åka till en annan stad helt själv. Därför får jag försöka lösa detta på något sätt, men saker löser sig alltid. VFU'n börjar redan på måndag och jag kan nog inte understryka hur jäkla avundsjuk jag är på alla som fått sina förstahandsval här inne i stan. Nästa praktikperiod täkner jag välja 15 skolor i Örebro, och inte 9 skolor i Örebro och sen helt magiskt hamna i Karlskoga. Nein. Fast det blir nog trevligt att vara på en liten skola, ute i skogen, det kommer nog bli rätt chillaxigt, bygga kotte-kossor och barkbåtar.


Nu känner jag att det här inlägget redan kommer gå åt skogen, så jag hoppar in i duschen och tvättar av mig det sista av sjukan. Peace!

Kommentarer
Postat av: Johannah

Haha, Karlskoga är inte så farligt hörru. Och sen tror jag inte karlskoga riktigt är synonym med skog även om man kan tro så. Men visst, har det så kul med kottarna :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback