Klantarsel.

Måste dela med mig av min briljans.

För ca fem minuter sen skulle jag ta mig ur min säng, med laptopen i högsta hugg.
Reser mig och håller laptopen framför mig med båda händer, och på något magiskt sätt reser jag mig snabbare än jag lyfter laptopen, så jag skallar laptopen på själva låshaspen. (Alla former JBelever årgång 90 vet vad jag menar) och drar upp ett sår i huvudet. Ja, precis. En 10 cm lång reva som utsöndrar mängder av blod pryder nu min hårbotten. Jag är fenomenal på att lyckas med liknande saker. Dock tror jag det blir som den gången för ett och ett halvt år sen när jag sopade huvudet i en skåplucka så det sprack upp en bit, att det egentligen bara är blod som forsar ur ett mikroskopiskt smalt sår. Hoppas iallafall detta. Jag menar, hur skulle det se ut att komma till praktiken imorgon med ett stort jack i huvudet?

Uppskattas säkert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback