"Bloggdator"

Jag har skaffat mig en ny leksak. En så kallad bloggdator, därför tänkte jag se om den funkar att blogga med, och se på fan. Det funkar, rätt bra till och med.

Den har en läbbig webcam också som glor på mig dagarna i ända, som producerar bilder som denna:

 

Galen Malin i behov av sömn. Tänderna blir iallafall vita.

 


Idag har jag spenderat dagen med mamsepluttan på Marieberg, och köpt mig bland annat en snygg vinterjacka, två svarta cardigans, två toppar (samma fast två färger, femtio spänn styck och vråålsnygga) två par örhängen ( båda svarta rosetter, de ena med nitar dock) plus ett par små horn utifall man hamnar på någon Halloweensexa.

 

Hej modeblogg.

 

Nu ska ni få se en bild på min lilla babydator, den ser ut precis som vilken annan dator som helst, bara mindre. Kom på idag dock att jag inte kan köpa någon snygg dekor till den då det är en stor upphöjd logga på den, om jag inte går lös med någon kniv eller så och skär ur dekoren det vill säga. Nåväl, ett senare i-landsproblem.Tjusig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback