Skövde monday mornin'

Nu sitter jag här, hos Dennis medan herr Skägg själv ligger och snarkar och pratar om lite allt möjligt i sömnen. Själv sitter jag som sagt, framför datorn, och har nyss njutit av mitt tredje sprut nässpray. Justtypiskt mig att gå och bli sjuker lagom tills det är meningen att man inte ska vara sjuker.

Att jag sitter här på en måndagmorgon beror på att jag helt enkelt var för lat för att åka igår, samt att jag ville ligga och kramas med herr Skägg en extra natt. Han ska till Enköping nästa helg, och jag ska väl intensivsy på min klänning då kan jag tänka mig.

Nej nu ni, ska jag gå och dela ut en kram eller två till min pojkvän, som börjar låta som om att han faktiskt vaknar lite. Hoppas. Han är lite läskig när han är nyvaken, Han har inga ögon eller så.

Kommentarer
Postat av: Louise

du ska få lite av de andra delarna i serien sen av mig :) när jag minns att ta med det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback