Jesusanalys - done.

Äntligen äntligen äntligen! ÄNTLIGEN är den klar. Eller mja. SÅ jobbig var den inte.

Nåja, är åtminstone en uppgift ur vägen, har jag räknat rätt nu har jag bara ett par uppgifter kvar i skolan. Någonsin. Jag räknar inte Universitet som skola, utan snarare vidarestudier. Därför har jag snart klarat av alla 12 eller 13 år i skolan, beror på hur man räknar.

Just nu är jag mest sugen på att inhandla lite nytt och fint smink, ska ta en tur till Kicks så småningom tänkte jag, ska köpa lite lösnaglar och grejer.

Så småningom måste jag och Louise ta och planera vår lilla redovisning av projektarbetet också, blir nice tror jag. Ser mest fram emot att fixa hår och grejer på flickorna igen :)



Nä nu ni, ska jag ta och kolla på senaste Lostavsnittet än en gång, och njuta av min fina bild jag tog av Jesusanalysen, ni kan få ta del av vidundret:
 

13 sidor med trevligheter.

Här får ni en bra låt förresten:


Mindless Self Indulgence - 3S Stupid Sadistic and Suicidal.



"really mean it this time, really mean it this time, really mean it this time, really mean it this time" Jävla kukröjarmusik är vad det är! Ungefär som när Jocke förklarade sina Testosteronrushes idag, så känns det. Fast bra.

NU: LOST!

Kommentarer
Postat av: Stina

Fan ta dig för att du är klar, och lite senare nu i efterskott:

Nej, du är bäst, tihi*^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback