Blä. Rubrik.

Idag ska jag ta och åka till min älskling och klippa av honom skägget. Får vi iallafall hoppas att jag får göra ^^. Tvivlar dock.

Bror verkar må bättre, och läkarna tror att hans hjärtproblem är medfödda. Läskigt, tänk om det är samma för mig?

Kom en bit på klänningen igår, och den är snart klar, snart snart snart. Dock är den inte alls snygg, och jag ser ut som en gris inklämd i en sopsäck i den. Nåväl. Vad är väl en bal på hotellet brevid slottet?

Nu ska ni få något jag aldrig brukar göra här; ett boktips!

När ingen annan ser av Duncan Fairhurst. Handlar om en pojke som blir utnyttjad av sin far från 4 års ålder, och sedan börjar ta till droger för att döva smärtan. Riktigt jävla behaglig, men samtidigt stensvår att lägga ifrån sig.


Nu ska jag smula ner sängen med knäckebröd, och sedan hoppa på något tåg till skäggisen.

puss.

Kommentarer
Postat av: Louise

Lycka till. Hoppas du får bort allt lufsiga. Lite kanske kan vara kvar, om han är kinkig. men inte det buskiga :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback