Don't eat dirty ice cream baby.

Jesus. Vad jag är dålig på detta så kallade bloggandet. Förlåt, bra på allt menade jag ju såklart.

Nej på riktigt, idag har varit ännu en sån där dag. En sån där förjävlig dag. Måndag.

Jag vill inte behöva söka jobb, jag vet det låter som om jag är superlat, men det är verkligen något av det värsta som finns. Man är så jäkla sårbar och känner sig bara till besvär. Bläbläblä. Jag kanske skulle bli astronaut eller något annat som jobben kommer till dig, istället för du till dem. Kanske.

Sen är att kräkas något av det äckligaste jag vet. Jag tror jag blev förgiftad av lite kiwi idag, för jag har mått kräkis hela kvällen. Dock åt jag ingen kiwi, vad jag vet om.



Förresten så tänke jag bara säga att jag är bäst bäst bäst. Faktiskt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback