Sätta fingret på det.

Jag har fått det där djupet jag tidigare saknat. Livet är skörare än man kan ana. Ditt hjärta kan stanna mitt i natten. Det vet jag nu. Jag lägger ihop det med töntiga och odrägliga Torsten, så har ni "nya" Malin. Det är den enda skillnaden, och det är jag rätt nöjd med.

Sen har jag inssett att jag snart levt två decennier. Vilket är sinnesjukt, då man aldrig trodde att den dagen man fyllde 20 skulle komma när man hoppadde hage på skolgården för 10 år sen. Sen en sån grej som att man kan säga "ja det var typ 12 år sen jag gjorde det sist", får en ju att låta uråldrig. Kanske är dags att ta sig i kragen och kliva in i det nästa decenniet med huvudet högt. Jag har en bild av hur jag vill bli, både inombords och till det yttre. Dit ska jag ta mig innan jag blir 20. Banne mig.

Självklart ska man inte ta sig på för mycket allvar bara för man blir 20, verkligen inte, snarare tvärtom. Självdistans är den egenskap jag sätter främst efter vänlig. (Jag tror någon har spelat lite för mycket Sims 3).

Sen det tuffaste jag upplevt på länge idag, var när jag låg och tänkte "Äh, jag skriver och frågar Louise om inte hon vill med upp på stan", sagt och gjort, jag skriver hej, och hon förklarar att hon precis tänkt skriva till mig, och jag frågar då vad hon ville. Svaret blir "Jag undrade om du ville med upp på stan". Great minds think alike som jag tjatade om när jag precis träffar Dennis. Nu till det läskigaste. 10 min senare ringer Emelie och frågar om jag inte vill komma upp på stan.

Hur ofta häder något liknande på en skala? Med tanke på att vi inte setts sen vi alla var på Björnstugan förra veckan.

Wierd shit dude.

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, det var det bästa i år. I like it. I love you. Vi hör ihop du och jag ^^ <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback