Let's turn these tears of sorrow into tears of joy.

Så var det avklarat. Min bror är begravd och lagd till vila. Alla varma tankar ochordjag mottagit idag har stärktmig och min familj något så otroligt. Att Jacquie, Eriks flickvän kommit hit från Vancouver är så otroligt stort och något jag aldrig kommer glömma.

Nu kan man äntligen lämna det tråkiga bakom sig och skapa sig sitt nya liv. Och som min gudmor sa idag: "Sorg är inte motsatsen till lycka, det är bara efterstoden av glädje. De som känner sorg, har även känt stor glädje." Det stämmer något otroligt mycket, och det är nu man ska tänka på all bra tid vi haft med Erik, och inte på att han inte finns längre.

Nu har vi honom på rätt sida av jordklotet, och även om jag inte är särskilt religiösav mig så hoppas jag på att få stöta på honom när det är min tid. Nu vet jag även vart jag och resten av min familj ska begravas, och om allt går som det är tänkt, så kommer jag bli sist kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback