Ego.

Just nu ligger jag och väntar. Väntar på att mamma och pappa ska komma hem. Jag har bakat två pajer åt dem, och gjort en grekisk sallad.

Rabarberpaj med vanilj och farinsmuldeg, och en hallonpaj med chokladsmuldeg.

Hoppas de kommer tycka om det.

Verkligeheten kommer dock komma tillsammans med dem. Urnan, med min bror i.

Mamma och pappa vill ha med mig och träffa prästen tills begravningen imorgon. Vet inte om jag orkar. Får se.

Nu tycker jag de kan ta och komma hem, de har varit borta i 3 veckor, saknar dem något otroligt.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hej.. Råkade trilla in på din blogg, läste lite om allt du varit med om.. kändes dumt att stänga ner sidan utan att säga något. Verkar hemsk allt som hänt och kan självklart inte sätta mig in i något. Hoppas du börjar må lite bättre iaf, tycker det var sött att du bakat till dina föräldrar..

Förlåt om jag lägger mig i, önskar dig all lycka iaf ! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback