Jag har blivit ett egoistisk svin

Under de tre dagar jag spenderat här i skogen har jag bara fokuserat på mig. Det är underbart.

Sen har jag faktiskt gjort lite nytta också. Har målat om mormors veranda bland annat.Imorgon ska jag hilfe pappsen med vardagsrumsrenoveringen. Alltid något att göra här ute.



Idag kom även "the christ council" från "sekten". För att "visa sitt deltagande", preaching tänkte vi, men det var snarare en trevlig pratstund. Dessa människor kan verka lite läskiga from a far, men de är faktiskt genuint snälla människor, vilket jag uppskattar. Min gamla scoutledare var här, och sa att han hade tänkt på mig under min student. Appropå studenten så är det typ det som gör mig mest upprörd. Tårarna väller inte längre upp när jag tänker på att Erik har dött, men när jag tänker på min student, då kommer de. Tror det är för det var då jag insåg, att alla höjdpunkter kommer ske utan honom. Förhoppningsvis ser han väl en hel del från sitt moln där han sitter och programmerar Life 2.0. There's no other explanation varför han rycktes bort från oss annars, om det inte var ett sånt som behövdes programmeras.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback