Enköping.

Jag trivs så otroligt bra här i Enköping, med min andra familj.

Dock kom jag på mig själv inatt att tänka på att jag saknar bror, och fick intala mig själv att han inte lever längre. Det är nog det svåraste, att påminna mig hela tiden om att han är död. Svårt, svårt, svårt.

Sen börjar alla flytta ifrån Örebro. Eller alla och alla, Olof och Jocke. Att mina grabbar ska flytta ifrån mig är jobbigt. Kommer sakna er något så otroligt.

Alla andra som ska lämna Örebro kommer jag också sakna, Stina, Agge, Emelie och alla andra, fyfasen. Jag blir iallafall kvar. :)

Sen något som är en bonus med all värme och glädje jag känner just nu från min andra familj, är att jag gått ner 2 kg den här veckan. Hoppsan.

Och jag har bestämt mig för att tatuera mig i höst. För min bror. Jag har alltid tänkt när jag sett folk på Miami Ink som tatuerar minnestatueringar, att det måste vara jobbigt att alltid ha det med sig. Men nu när jag själv är där, så kan jag bara säga att det är en del av mig, vem jag är och vem jag alltid kommer vara. Att tatuera in ett minne av min bror är bara något för att kunna visa andra hur viktig han var.

Något som har fastnat för mig som Jacquie sa till mig, var att min bror spelade så stor roll i alla människor han möttes liv. Och jag minns när vi avr hos honom, så sparkade EA massa människor, och han var så orolig att han skulle få sparken, och Jacquie hade sagt det till hans chef, och hans chef svarade : "Yeah, We'd only fire him if there was only like 4 people left in the company." Om ett företag med 4 miljoner anställda. Han var fan bäst.

<3

Kommentarer
Postat av: Louise

klart han var bäst Malin, han kom ju från din familj! :)



och jag blir kvar, hell yeah! och Strumpan och Jenny och Johnny. och massa andra. du är inte helt ensam, och nu får vi ju bara mer anledning att åka till Sthlm och shoppa ;) <33

Postat av: Stina

Säger som Gabbie, klart han var bäst=D



Även om alla ni blir kvar får ni inte ha aaaallt för ballt! Agge och jag flytar hem när vi har pluggat klart, så då kan all awesomeness börja igen=D (Vår lägenhet kommer btw alltid vara öppen för er:))

2009-07-10 @ 18:09:24
URL: http://puckomono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback