Skiten.

Jag förstår fortfarande inte hur människor kan bete sig som de gör.

Alla är så jävla fake så det är inte sant. Beter sig som om de bryr sig om varandra när de i slutändan bara vill rädda sitt eget arsle, och aldrig skulle offra något för någon annan.

Det är fan skamligt.

Hur kan folk stå rakryggade när de beter sig som rädda själviska små fasader?

Jag visst, jag bryr mig om mig själv rätt mycket, men jag bryr mig inte mer om mig själv än någon annan. Jag tror alla behöver någon som de kan bry sig mer än sig själva. Dock är en av de personerna död. Men man kan ändå bry sig. Jag bryr mig mer om min familj än om mig själv. Gör allt för att de ska vara nöjda och stolta.

Vad gör ni? Jo, skiter i andra och bryr er bara om er själva. Hur långt kommer det ta er? Hur mycket empati tror ni får från andra genom att vara själviska? None.




Sen behöver man ju inte ta all min galla seriöst. Tar man åt sig får man gärna göra det. Då är det dags för en förändring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback