LUPP-are

Jag har blivit en sån där människa som alltid har fullt upp. Nu har jag börjat på universitetet, i och för sig så har vi inte börjat läsa, men festa är väl det viktigaste med universitetet, eller har jag fel? Utöver det har jag jobbat hela dagen och kommer jobba en sväng imorgon, för att sen dra till Grankotten för lite kubb och grill. På söndag är det utomhusbio, och det blir riktigt nice kan jag tänka mig.

Jag har inte tid för kärlek. Jag har inte tid för mig själv ens. Nu på kvällen stannade jag upp och frågade mig själv hur jag mådde. Jag mår bra. Så bra jag mår nu har jag inte mått på över tre månader. Jag spelar roll, folk behöver mig, jag är en bra person som folk tycker om. Det har jag insett nu. Jag är dålig på att visa det, men jag behöver er alla mina vänner, ni betyder grymt mycket, även om vi inte träffas särskilt ofta nu, vilket är synd, men något helt naturligt.

I veckan ska jag dra igång med min träning. Jag ska verkligen den här gången. Jag ska, jag ska! Riktigt peppad känner jag.

Sen ville jag bara berätta att Bob Hund är nog bland det bästa som hänt svensk musik.

"Halloj, din gamla röööööv! Adjööö och Goddag!" Genialt.

Kommentarer
Postat av: Louise

du spelar en jättejättejättestor roll i mångas liv, mitt till exempel ^^ jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade dig <3



och på söndag, har du kollat upp om det är ok att jag följer med på biot? annars stannar jag hemma och spelar Harry Potter, haha :D <3

Postat av: Bam

Kloka kvinna! Fina insikter du har kommit till, glädjer mig att läsa att du mår bra!



Ta en långpromenix och snacka strunt snart kanske? Om du känner för lite motion och har en stund över någon dag :)



Kram

2009-09-11 @ 01:28:53
URL: http://astoldbyamber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback