En sån där dag.

Idag vaknade jag och hade bokstavligen talat tre påsar under vardera öga. Telefonbråk med pojkvännen halva natten. Fy sjutton tänkte jag, idag stannar jag inne...

Fram tills "morgonduschen", i.e. klockan halv sex. Då tänkte jag att nu får jag ta och rycka upp mig, vem hjälper jag genom att vara nere? Tre liter bodyscrub och tio minuter silverschampoo senare klev jag ur duschen, betydligt lenare och gladare än innan. Snart ska jag ut och fota med min Stina, som jag träffat alldeles för lite i sommar. Skäms på oss! Jag tänker rösta på en glass, och en stadsfotorunda. Det blir nog inte för svårt att övertala henne om det ;).


Kommentarer
Postat av: Stina

Mwihi, hade det absolut inte varit;D

Vi får ta och dra ut tidigare nästa gång, så att det inte blir så mörkt=) Oh, jag bestämde nu att vi ska ut och fota en massa i höst, när löven blir så där fina=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback