Harkel.

Urk, har sådär jobbigt halvrosselont i halsen. Ni vet. Rossel.

Däremot har min dag varit mycket förträfflig. Sökt ett stycke jobb, håller tummarna stenhårt. hälsat på David på GAME, supertrevligt, saknar stället sjukt mycket. Sedan har jag, Olof, Jocke och Robin "mysat galet" i Olofs lägenhet. Tänk att jag bott där i två år förut. Så omysigt ställe egentligen, skulle aldrig någonsin klara av att bo i en etta tror jag. Känner mig så tjock då. Som en välgödd hamster inklämd i ett dockskåp. Inte nice.

Nu ska jag luta mig mot kudden och sova, vända rätt på dygnet tänkte jag. Ska väl bara dela med mig av någon trevlig låt först. Får bliii... hm. David Bowie och Placebo; två goda saker tillsammans. Ungefär som choklad med lakritsfyllning.

ÅSM.



Without you I am nothing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback