CP på tåget.

Idag på tåget, kom en kille och satte sig brevid mig, och läste över axeln i min tidning. Jag bad honom "back off" men näru, då började han tafsa på mitt lår. FYfan. Jag gav honom världens jävla blick, och satt kvar, hoppades han skulle skärpa sig. "hey... mmh, hot" sa han sen. Jag sa åt honom att flytta sig, gjorde han inte

2 min senare reste han sig för att gå på toa, då kutade jag iväg.

Fyfan jävla äckel. Skulle ställt mig och skrikit åt honom så de slängde av honom. Fy satan. ÄCKEL CP.

Kommentarer
Postat av: Louise

LOL! gud vad läskigt :/ du skulle slagit han på käften.

Postat av: Stina

Yuk.

Du borde ha börja spottande snacka om att du har alla världens möjliga könssjukdomar och att du har könsvårtor och könsherpesutslag, och sen börja gråta för att din hamster dog när du hoppade på den. Då kanske han hade dragit=D

2009-04-22 @ 13:19:33
URL: http://puckomongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback