Fökk?

Jag har gått ner 2kg sen i fredags. Hur sjutton har detta gått till? Inte för jag klagar, det är supernice, woho, men huh? jag har inte ens gått ut och gått, eller jo men inte så jättemycket. Skumtskumtskumt.

Ännu skummare är att jag nyss hittade en pormask på mitt ögonlock. Nej inte en talgkörtel, en pormask. En svart prick. Jag klämde på den och det kom ut snusk. DET GJORDE SÅ JÄVLA ONT! Satan.


Köpte nyss detta i en liten... två månader innan födelsedagen-present (på dagen prick btw) till mig själv. Det är ett gelaskin till min iPod, Louise jag lånade eran adress igen haha, så om det dimper ner ett paket till mig på eran dörrmatta, då är det mitt. ^^ Köpte även lite andra grejer, typ en liten miniplånbok och några läppglans, mest för att man måste komma över 150 kr för att få handla där. (www.bluebox.se), men nu vill jag inte se massa folk med gelaskins på sina iPods, iallafall inte just det här. Då blir det näsbenknäckartime.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför använder du inte din adress? :S

2008-11-17 @ 17:58:16
Postat av: Malin

För att jag är skriven ute i skogen, så det blir så långt att hämta paketen. Varför använder du inte ditt namn?

2008-11-17 @ 23:55:52
Postat av: Sara

Snygg blogg! Har du bloggkoll? :)

Postat av: Stina

Jag tycker att alla ska beställa hem saker till Gabbie.

Det första jag ska köpa är ett gelaskin med en aggro-Super Mario på till min borttappade Ipod.

Yay ftw!=D

2008-12-02 @ 00:41:47
URL: http://puckomongo.blogg.se/
Postat av: Louise

moahaha, vadå "alla ska beställa hem saker till Gabbie"? ;) Det lät riktigt intressant :P

2008-12-06 @ 14:08:09
URL: http://benzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback