Lostfanatiker.

Här sitter jag, kvart i fem på morgonen och väntar, väntar, väntar på att Lost ska ploppa upp. Jag har inte sovit, nänä. Jag har pärlat. Jag har kollat på the Bachelor (JÄVLA SKITTV!) och jag har druckit kaffe. Kan det inte komma snart? Jag skulle gärna sova nu, meeen då kommer jag inte vakna förrän runt tre eller så, och då äre ju för sent att kolla på lost, måste se nu. nunununu.

Jag sminkade mig som fan även. Jag blev snygg.. och om några timmar ska jag bleka mitt hår (be till gudarna att jag får behålla mitt hår) så det blir vitt. Hoppas jag tappar det så alla tror jag har cancer.
image29
Bleed no reflection upon the waters that you fear.

Såhär snygg blev jag med smink. Och såhär snygg kommer jag vara i vitt hår. Sen ska jag bara dundra ner i vikt igen så är allt kirrat inför studenten.

Om inte Lost har ploppat upp om tio min så går jag och lägger mig. på riktigt.

Ajuste, jag har fundrat ut mitt projektarbete tills i trean. jag ska sy min balklänning, och den ska bli värsta grejen, med korsett N' shit. Får bomba Cattis med frågor på sykursen på måndag eftersom hon är värsta korsettgurun, om hur man ska göra. däremot vet jag inte hur kjolen ska se ut exakt, jag vill inte ha en "snäv" långkjol, det är så mainstream, och en stor puffig kjol är ju liksom, för bröllop. Sen vill jag inte ha en kort kjol heller, det är inte så jäkla bal-igt. Några förslaag? :) Sen måste jag ju även gå iväg och kika lite på tyger och material. vafan ska man ha för färg? jag funderar på koppar/brons-ish. men jag är ju "så himla blek" så kanske en turkos? Alla vet ju att jag älskar turkos? Klart ni gör. Alla vet ju det. 

Fan vad snygga läppar jag har. 

Nämnde jag att jag inte sovit alls inatt? Nu står solen lite förhögt för att man ska kunan somna igen, får nog köra en allnighter, och snooza runt lite imorron, dopap huvudet mot en kudde när det blir lite tid över. Nu såg jag att det fanns kaffe kvar, men det var såklart kallt. Synd. Det var jäkligt gott annars. Var inte sugen på värsta svarta kaffet, men hade ingen mjölk hemma, så kom jag att tänka på något tvprogram jag såg när de hade kardemumma i kaffefiltret, men vem fan har det hemma förutom mormor? Så då tänkte jag;KANEL! och kanel blev det, men då tänkte jag, kanel i sig självt är ju inte bajsgott, så jag hävde i lite vaniljsocker. Sen tänkte jag,nu har jag i två grejer, varför inte gå all out? Så jag rotade fram en liten törr bit ingefära som levde därunder skalet, som fick ploppa ner i filtret det med. Slutresultatet blev hur som helst gott.

Shit, värsta svammel, så nu väljer jag kategori Svammel. Rätt ska vara rätt.

Undrar om mitt hår trillar av imorron... det vore roligt. Och rätt åt mig. Men ändå, mitt hår är värsta friskt nu, förut var det superdupertorrt och behövde inte tvättas mer än en gång i veckan, men nu börjar det bli lite "fetare" och det ser jag som om att det börjar bli bättre. haha :D Nu ska jag kolla om Lost kommit ut än. Nähä. Såklart inte. det har en minut till på sig, sen sover jag. fast nu började Ellen Degeneres på TV, hon är nice. Vore jag lesbisk skulle jag fan stöta på henne. Hon är ju inte världens hetaste, men hon har skitsnygga shorts på sig just nu, som jag skulle kunna låna av henne då när vi blev tillsammans. Sen är hon rätt rolig också. Fast det är ju Dennis med. Får väl nöja mig med det då. Det funkar väl for time being.

Seriöst nu har jag suttit här iiii 7 timmar.
 och nu fuckade det här loss. bäst jag drar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback