Läser ens någon?

Jag är sämst på att uppdatera, jag går i mina små perioder men ska försöka skärpa mig nu.

På sistone har det inte hänt så mycket, eller jo; jag sade upp mig från jobbet för jag inte tjänade något då det endast var provisionslön, morfar är fett med sjuk, vilket har lett till att Kanaderasen vi hade planerat in för att åka till min bror inte blir av.Istället kommer han hit, och så får vi hoppas på att vi kan åka dit över jul istället. Efter jul har jag tio veckors praktik med skolan, av vilka jag kanske ska spendera 2-3 i Kanada hos min bror. Det vore superskoj! Tänk att få prata engelska hela dagarna, min dröm :).  Jag har även färgat håret brunt, samt satt i mitt gamla löshår, så allt som allt kostade det mig 50 spänn för färgen. Billigt är bäst. Jag har även köpt ett par hängselbyxor. Åh vad jag älskar dem,skitfina, tycker jag. :D

I veckan ska jag köpa lite shit på apoteket och kolla över gymkort hos frikis och svettis, någon som är på att träna lite?

Nu ska jag sätta mig i knät på min älskling som sitter och spelar final fantasy x-2 <3, avslutar med en bild på hur håret blev, löv it.



Ajuste, jag gjorde om en bild på BLondinbella idag hos Taaz, får se om hon vart nöjd med den och publicerar den på sin blogg. Inte för jag förväntar mig att hon gillar den då hon har tusen biljarder läsare som är bättre på sånt än mig. Jaja, knäsittning vare.



Live long and prosper! // Mahlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback