En bra och händelserik dag. Det gillar vi.

Idag försov jag mig, i vanlig ordning på måndagsmornar. Det hör till. Jag pallrade dock iväg mig till skolan där vi skrev en sömnanalys utifrån våra egna sömnvanor. Det var lite smått ironiskt kan man tycka. Senare fick vi pastasallad i klassrummet och begav oss till Idrottshuset för att spela innebandy i en turnering. Det gick skitbra. Tills vi började spela. Jag kände mig groteskt liten när jag sprang runt och försökte få tag i bollen av folk som alla var runt 175-180cm långa, men jag lyckades inte klämma in ett endaste mål. Fy. Ännu senare var vi iväg på syjuntan, och jag började och fullbordade nästan mitt linne. Det blev inget vidare så jag hoppas på bättre lycka med min huvtröja jag ska göra senare. Nu har jag städat lite här och ska kolla på senaste avsnittet av lost igen. Kanske man förstår något då. Kanske inte, bra är det hursomhelst. Mycket bra. Kanske rentav den bästa serien på tv någonsin.



Sist men inte minst, lyssna. Det är så bra, så bra, så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback