Broadcasting.

Hej hallå, nu är jag hemkommen från Enköping och mitt hjärtegryn. Jag har lyckats få iväg honom till frisören äntligen, så nu får man nog ha ögon i nacken så man får ha honom för sig själv, snygg som han blev. Det är lite komiskt; det första som hände efter att vi kom ut från frisören var att vi gick in på Åhlens och två tjejer viskade "vilken snygg kille! - ja-aa!" Det lever han på fortfarande.

Nu saknar jag honom sjukt mycket och jag längtar så grymt mycket tills nästa gång vi ses. Vilket kanske blir i helgen, då jag flyttar till min gigantastiskamegafantastiska lägenhet. Längtar som skam. På tåget hem idag satt jag och skrev upp planering för hur jag ska packa/städa dag för dag tills på fredag, då vi kanske ska slänga in de första lådorna. Annars blir det hårdplockning på lördag, vilket i och för sig är ganska skönt, jag måste erkänna att jag älskar att flytta. Det känns som en sån nystart så man bara vill ut och springa varje dag, städa hela tiden, tvätta kläder i handfatet så fort de blir dammiga. Åh! Det här blir underbart.

Måste bara för visa er denna underbara låt occh snygga video, jag dundrade bara sån här musik förr i tiden, kom på mig själv att sakna den tidens musik så här får ni den:


Någon som vet vart man kan köpa dermavax? Skulle behövas till våran kommande film, och är det fortfarande ingen som vill bli känd och vara lite statist i vår otroligt underbara film? Skrik på mig. :)


Peace!

Kommentarer
Postat av: Jonna

hoho, det där känner jag igen, när robert gick ner i vikt så började tjejer kolla efter honom och vinka till honom i bussen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback