Uttittad.

Är det bara jag som hatar när folk tittar på en? Jag var nyss och handlade, osminkad som fan, i helsvart mjukisdress och fulaste frillan jag kunde komma på att göra.

Ändå tittar folk på en, mestadels killar. En kille som stod framför mig i kassan stod bokstavligt talat vänd mot mig och stirrade, är jag bara paranoid som genast känner efter i ansiktet om det sitter typ en snigel där, vad annars skulle han kolla på? Det satt ingen snigel i ansiktet, då känner jag instinktiv direkt efter om mitt hår står rakt upp, vilket det brukar göra ibland. Men det låg ner. Kanske han var störd och inte insåg att han stirrade, eller så är det så att jag inte ser ut som Jabba the Hut. 

Jag tänkte mest på det första alternativet, och betalade och gick ut mot min cykel. Där stod en annan kille och glodde, Nej nu jävlar tänkte jag, och kände om jag inte hade tappat byxorna och visade arslet, men så var inte fallet.

En cykel hade vält min cykel, jävla bitch sa jag högt för mig själv och pusslade isär de två velocopederna och cyklade glad i hågen hem. Jag såg ju trots allt inte ut som Jabba the Hut. Vem blir inte glad av det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback