Snart är det dags igen.

På tisdag återgår allt till det normala i och med att skolan börjar, jag både längtar och inte längtar.

Pro's:

Kompisarna.
Få cykla varje dag på morgonen (jag älskar det!)
Gratis mat i skolan.
Rörlig bild B, Engelska C och Medieproduktion B kommer äga.
Träffa alla härliga lärare.
Få tillbaka datorn och kunna bli bra på illustrator på riktigt.

Con's:
Det är sista året, vilket betyder att folk förväntar sig att vi ska veta vad vi vill göra sen. Oh the pressure!
Kommer inte kunna träffa Dennis typ någonting längre, suger.
Man måste ju faktiskt anstränga sig lite om dagarna, vara vaken före kl 2 oså. (Vaknade vid tio idag och var skitnöjd, sen somnade jag om och vaknade klockan 2, jag dödade.)
Den där jävla tio-veckorspraktiken. Dö.
Jag kommer inte kunna motionera när jag känner för't.

Det är så jäkla blandade känslor varje gång man börjar skolan igen, få se vem som blivit blondin eller brunett helt magiskt, alla har nya kläder och ser ju så klart fantastiska ut, medans jag kommer där i "den här gamla trasan". Att få se sitt schema första gången är ett riktigt gamble, förra året hade vi skitbra tycker jag, och hoppas på ett minst lika bra i år.

Sen hör ju att jag ska börja jobba som telefonförsäljare igen till saken, jag vill inte egentligen. Kan man ringa och säga det till dem? Jag är ju liksom i akut behov av pengar. Fan, jobbigt.

Jaja nu ska jag sluta uttråka er, gå och ät något smarrigt, cause I won't.

Live long and prosper.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du jobba när du ändå inte får pengar för det?

2008-08-17 @ 14:46:41
Postat av: Louise

Ååååh vad jag håller med dig på alla punkter. Sämst att det är sista året. Jag ställde klockan på 12, vaknade 11:30, men har inte gått upp förrän nu ändå, haha. Kommer bli jobbigt att vakna 7 på tisdag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback