Projektarbete.

Vi är så kung, vårat projektarbete kommer bli så sjukt roligt så jag kommer smälla av. Jag och Louise ska tillsammans skapa en klädkollektion. En miniliten alltså. :) Den ska ha temat CMYK och ska endast bestå av CMYK-färger. Vi ska ha tre modeller, Cecilia, Malin och Stina, de kommer bli sååå tjusiga. I hope. Haha. Hur som helst ska vi köpa allt tyg osv på fredag så vi får se hur allt kommer gå. I kollektionen kommer det ingå en gigantisk halsduk som jag ska sätta mig på cykeln och fortsätta jobba på nu. Den kommer ta längst tid av alla kläder. :P Nåväl, ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Robert Nordström

Hur lång kommer den bli tror du?



Vad hände med din coola design förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback