The sky is over.



Jag har varit inaktiv, jag vet.

Sån här musik får man lyssna väldigt mycket på på morgonen om man vill. Speciellt när ens pojkvän precis åkt hem och vi kommer inte träffas förrän nästa helg, fatta. Det är det längsta vi har varit ifrån varandra på flera månader. Han skämmer bort mig så med sin närvaro.

Eftersom han nu tagit sån tid ska jag kompensera min frånvaro från mina kompisar genom att leka med Cecilia idag, och imorron ska jag agera frisör på Paulina. Det blir skitbra. Sen påfredag ska jag åka hem till mina föräldrar är det tänkt, fastän bara hälften av dem 
kommer vara hemma. Får hoppas morfar är hemma från sjukhuset då, vill inte inte inte inte träffa honom på ett sjukhus.
Min fina morfar. Vad jag älskar dig.

Nu måste jag röra mig mot duschen så det slipper bli stress utav helvete sen. Fan vad snygg jag kommer vara idag, fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback