Gurgel.

I onsdags blev jag mycket sämre i halsen vilket innebar ett besök på lasarettet. Där fick jag med min lite grötigt pipiga röst förklara att jag hade ont, yeah. Jag fick ännu mer tabletter att ta och ett mirakelmedel som akn vara det bästa som uppfunnits sen sksivat bröd. Mungurgel med bedövningsmedel. Tack vare gurglet kan jag äntligen äta igen, vilket firades med köttfärssås, och så gott har det nog aldrig varit med dött djur, mh-mmm.

idag har jag bara ont när jag sväljer, och är lite matt av allt rabalder, men ajg känner att så fort jag pratar som folk igen, skulle jag kunna skutta tillbaka till skolan, klassrummet Älvan och sitta där och slöa, :D.

Nu ska jag inte vara så jäkla positiv utan klaga lite på mina älskade föräldrar, jag är sjutton år, blir arton vilken dag som helst känns det som, jag har bott hemifrån i drygt ett år, jag har haft ett par förhållanden tidigare, men ändå litar inte mina föräldrar på mig att låta min pojke få sova hos mig. HERRE-GUD! Folk har ju sprängt sig själva för mindre. Nä, jag önskar mina föräldrar skulle sluta vara så hederligt kristna och svenska ssom de är och låta mig rumla runt har jag vill. Otherwise I'm gonna raise hell den 16 januari, fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback