Svammel på praktikplatsen.

Nu sitter jag här på en stol, som faktiskt är skitsnygg, brun manschester-sits, fint som snus, men hur som helst, idag har jag väl inte fått särskilt mycket mer gjort än att jag skrivit ut ett antal A3-n, och ätit lite godis. En ganska skön dag med andra ord.

Jag färgade håret igår, för jag var så fläckig i skallen av utväxt att det inte var kul längre. Brunt tänkte jag, rödbrunt tänkte jag när jag köpte färgen, rött blev det. Jag är grymt nöjd ändå, för rött är alltid hett, kommer nog bara tröttna, men det går ut på sex veckor och då är det bara att färga om med brunt.

Förresten, någon som vet vad babystjärtpulver kostar? har hört att det ska fungera asbra som torrschampoo, har räknkat ut att om jag fortsätter tvätta håret varje dag kommer det inte finans kvar så länge tills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback