Kvällskvist.

Nu sitter jag här i min lilla kvart igen. Det är ganska mysigt faktiskt framåt jul, för jag uppskattar allt mer i livet av någon anledning vid den här tiden, konstigt va?

Jag ska efter att ha ätit diska, och sedan försöka sticka klart min halsduk. Den blir gigantisk, den är cirkus en halvmeter bred, och snart två meter lång, vill bli klar, men vill samtidigt inte att den ska ta slut! Det får bli till Top Model, som jag förresten är galen i, även om den svenska versionen kan vara det mest skrattretande jag sett. Hoppas hur som helst att Margerita vinner, hon är finast, alla andra är bara elaka mot varandra. Nu vet ni! :3

Nu ska jag äta min pasta och sedan diska så det är fint tills mamma kommer och ska sova över här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback