Jag har så tråkigt.

Jag har skittrist just nu men känner att jag vill göra något, fast orkar inte ta upp min Wacom ur väskan och fixa lite bilder, vilket jag skulle gjort i vanliga fall, så ni får stå ut med mitt tjatande svammel. Undrar förresten om någon läser min blogg. Är nog bara jag.

http://www.youtube.com/watch?v=vvFLNYsSnKM

För att sprida lite julglädje här i snöyran.  Han verkar helskön. :)

JA det snöar förresten! Jag och hjärtat drack nog en hel liter glögg och nästan ett helt paket pepparkakor i helgen, jättemums. Får hoppas att det finns kvar ltie när jag kommer hem, ska nog gymma efter jag slutat och sen dra hem och duscha och mysa med en kopp glögg. Låter det inte mysigt? :)


image10

Här får ni kolla lite på en bild jag tog igår natt när jag drog ut hjärtat mitt i snön. Det var blött men mysigt.  Funderar på att redigera den här bilden så den gör snön lite mer rättvisa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback