What what.

jag har What what (in the butt). på hjääärnan. Blir galen. Kan ju inte sitta och  sjunga den här på jobbet, suck, fattar ni väl?

Jag drömde om Bubbles innatt, tack Cissi haha. :P Igår när jag var till skolan en sväng satt vi och kollade på gamla Bubbles-videos. Bästa skiten.

Idag klockan 1256 åker jag till älskling! IIIIIIIIIH. Ska träffa hans familj, och även kolla på hans lillebrors luciatåg på dagis, längtar haha. Det känns som om denna dag kommer snigla sig fram, för jag har inget att göra på praktiken what so ever. Antar att jag får ta och redigera en bild eller två.

Idag är även mitt hår underbart lent och så, sov med inpackning inatt, och massa idominsalva på läpparna, vaknade helt vit runt käften och på tänderna, mumma, men len är jag allt. Måstej u vara mjuk om munnen när man ska pussas med Dennis.

Någon som är sugen på att få en snyg bild omgjord? Skrik till i såna fall, för jag har tråkigt för bövelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback