Ännu ett inlägg om saker jag avskyr.

Jag ska börja säga avsky istället för hatar. hatar är ett så starkt ord.

Hur som haver, på en liten kvällsutflykt till ICA så kom jag på ännu en sån där grej som får mig att vilja skala av all min hud och skrika. Småbarn som sjunger, men som inte sjunger på något vettigt, utan de freestylar! Det är så hemskt så hemskt. Jag har en slags sångfobi for starters, klarar inte av folk som sjunger i vardagen, men det blir tusen gånger värre när det är små barn. Dels för jag tänker "Shit vad han/hon kommer skämmas, om han/hon minns detta, förhoppningsvis förtränger han/hon det." och liksom, varför säger inte föräldern som de oftast har med sig, så stora är de ju inte, till dem att hålla käften? jag kan inte minnas att jag var en sån där som gick och sjöng om allt man ser på hylllorna och så. Jag var tyst och snäll. Och mest skräckslagen bland folk.

Min slutsats är nu, att om det nu är någon småbarnsförälder osm läser mot förmodan, håll era barn tysta. De tjänar på det. Och jag med.


Kommentarer
Postat av: Danni

Oops nu sitter jag här och rodnar. Jag sjunger typ hela tiden. Även när jag är ensam. Bland folk...
Pinsamt? Javisst! Men jag ska försöka bättra mig, jag lovar ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback