Aldrig mer en affisch i mitt liv.

Min praktik har i stora drag hitills bestått utav att affischera för O, helga natt. Idag har jag gått min vanliga runda och affischerat , men nu har kommunen varit framme och rensat anslagstavle-rondellerna, tjoho! jag har tagit oskulden på alla reklampelare i Örebro nu :D Nästan.

Med tanke på O, Helga natt, som är nu i helgen, så ska det bli så skönt när det är över. Puh. Jag har arbetsuppgifter nästan hela lördagen och söndagen, men det betyder ju bara att jag får kompledigt. Hade hellre velat fått lön, det hade inte skadat. Men men, ett bra intyg om att man är värsta arbetsmyran kan  ju inte skada när man sedan ska skaffa jobb.

Vad jag svamlar, nu får ni ett julkort som jag gjort istället.

image12


Äsch, jag är på bra humör, ta ett till:
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback